Klachten- en Geschillenbeleid voor Dylan Modding

1. Inleiding
Bij Team Dylan Modding streven we ernaar om uitstekende producten en diensten te leveren. We begrijpen echter dat er soms problemen kunnen optreden. Dit beleid beschrijft hoe u een klacht kunt indienen en hoe wij deze klachten en geschillen zullen behandelen.

2. Klachtenprocedure
Wij nemen klachten serieus en streven ernaar om deze snel en efficiënt op te lossen. Als u een klacht heeft, volg dan de onderstaande procedure:

Stap 1: Indienen van een Klacht
U kunt uw klacht indienen via een van de volgende kanalen:

Stap 2: Bevestiging van Ontvangst
Na ontvangst van uw klacht, zullen wij binnen twee werkdagen een bevestiging van ontvangst sturen. Dit bevestigt dat wij uw klacht hebben ontvangen en in behandeling nemen.

Stap 3: Onderzoek en Oplossing
Wij zullen uw klacht grondig onderzoeken en streven ernaar om binnen 14 werkdagen een oplossing te bieden. Indien de klacht complex is en meer tijd vereist, zullen wij u hiervan op de hoogte stellen en een geschatte tijdlijn geven.

Stap 4: Communicatie van Oplossing
Wij zullen u op de hoogte stellen van de uitkomst van ons onderzoek en de voorgestelde oplossing. Als u akkoord gaat met de oplossing, zullen wij deze zo snel mogelijk uitvoeren.

3. Geschillenbeslechting
Als u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing of als uw klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld, kunt u het volgende doen:

Neem opnieuw contact met ons op via ons Discord-kanaal, met vermelding van uw oorspronkelijke klacht en waarom u niet tevreden bent met de voorgestelde oplossing. Ons team zullen uw klacht herzien en proberen tot een bevredigende oplossing te komen.

4. Aansprakelijkheid
Dylan Modding is niet aansprakelijk voor enige directe, indirecte, incidentele, speciale, gevolg- of exemplarische schade die voortvloeit uit het gebruik van of het onvermogen om onze producten te gebruiken, behalve in gevallen van opzet of grove nalatigheid.

5. Wijzigingen aan dit Beleid
Wij behouden ons het recht voor om dit klachten- en geschillenbeleid op elk moment te wijzigen. Wij zullen wijzigingen aankondigen op onze website en via onze gebruikelijke communicatiekanalen. Door onze diensten te blijven gebruiken na dergelijke wijzigingen, gaat u akkoord met het bijgewerkte beleid.

6. Contactinformatie
Voor vragen over dit klachten- en geschillenbeleid of om een klacht in te dienen, kunt u contact met ons opnemen via: zie voettekst

Datum van Ingang: 23 juli 2024